Veebipoe Pier.ee tellimistingimused

Preču pasūtīšanas noteikumi interneta veikalā PIER.LV

 

Enne tellimuse esitamist palun tutvuge veebipoe pier.lv tingimustega. Veebipoe omanikuks on „THE PIER” OÜ, reg. No. 11360055, registreeritud asukohaga Suur-Sõjamäe 4, 11415, Tallinn, Estonia (edaspidi – Ettevõte).

  1. Tellides tooteid firmalt pier.ee, on teil õigus ostust 14 päeva jooksul taganeda ja toode tagastada. Palun teavitage meid oma otsusest kasutada taganemisõigust enne taganemise tähtaja lõppemist, kirjutage e-posti aadressile webshop@pier.ee või helistage klienditoele telefonil +372 6007737.

  2. Oste veebipoes www.pier.ee võivad teha nii registreeritud kui ka mitte registreeritud kasutajad, ükskõik millal. Tellimuse vormistamisel kinnitate, et olete tutvunud käesolevate tingimustega ja olete teavitatud tellitud toodete eest tasumise kohustusest. Kõik tasutud tellimused töödeldakse hiljemalt järgmisel tööpäeval alates kella 9.00-18.00 pärast makse laekumist.

  3. Hinnad on eurodes ja need sisaldavad käibemaksu 20%. Toote hinnad ei sisalda tarnekulusid.

  4. Vastavalt Läti seadustele on kõigil toodetel 2 (kaks) aastat garantiid, välja arvatud juhul, kui tootja on määranud pikema garantiiaja. Garantii kehtib ainult toodetele, mida ei kasutata äritegevuses

  5. Veebipoes saate maksta pangakaardi, pangalingi või pangaülekandega.

  6. Tellitud tooted saab kätte PIER poest või need toimetatakse kohale. Kui tooteid tuleb tarnida, tuleb maksta kohaletoimetamise eest lisatasu.

  7. Kui otsustate tellimusele järgi minna mõnda PIER poodi, peate seda tegema 5 (viie) tööpäeva jooksul alates hetkest, kui olete saanud kinnituse selle kohta, et teie tellimus on valmis.

  8. Kui valite kohaletoimetamise Omniva, tarnitakse tellimused 3-5 (kolme kuni viie) tööpäeva jooksul. Tellimusi töödeldakse ja saadetakse välja alles pärast tellimuse eest tasu laekumist.

  9. Veebipood www.pier.ee ei paku mööbli kokkupaneku teenust.

  10. Kui tuvastate tootel kahjustuse või defektid, saatke meile foto, kus on kahjustusi selgelt näha, toote kahjustatud osa (detaili) number ja probleemi kirjeldus. Pier.ee esindaja võtab olukorra lahendamiseks ühendust 1 (ühe) tööpäeva jooksul.

  11. Kui tarbija arvab, et toode ei vasta lepingutingimustele, on tarbijal seaduslik õigus esitada nõue normatiivaktis ette nähtud viisil, saates e-kirja aadressile webshop@pier.ee.

  12. Pärast punktides 10 ja 11 nimetatud nõuete ja avalduste kättesaamist hindab Ettevõte nende asjakohasust ja annab vastuse e-kirja teel 5 (viie) tööpäeva jooksul pärast vastava nõude või avalduse saamist, e-posti aadressile, mille olete avaldanud. Ettevõte teavitab teid nõude rahuldamisest ja muudest olulistest küsimustest.